torek, 3. februar 2009

Zveri so, pardon sta:

Tara

Letnik 1999, reševalni pes pred penzjonm (ko se bo njej zahotel ga bo dobila), najboljši pes kar sem jih imela do sedaj. Dejstvo da nima konkurence je zanemarljivo. Velika učiteljica, in neskončno potrpežljiv učenec. Pripeljala me je med reševalce, kjer sem srečala ljudi ki so mi danes kot bratje. Za enkrat dovolj o njej




Capa

Letnik 2008, reševalni pes »to be«. Mala ima vse potenciale, da postane moj najboljši pes. Nisem sicer verjela, da človek v življenju lahko dočaka kar dva popolna psa, ampak očitno gre.






Pa da se razumemo, ko govorim o najboljšem psu ne mislim na rezultate, temveč na doživljanje psa kot mojega štirinožnega spremljevalca. Dobri rezultati so sicer čist fajn, sam z njimi ne živim.

1 komentar:

  1. Čist razumem... tole o "perfect dog" zadevi. Tana je zame perfect. Če bi se dalo bi jo klonirala. Upam, da bo v mojem življenju še kak tak perfect dog. Do takrat a imam še Tano. ;)
    Uživajte v vragolijah!
    Špela

    OdgovoriIzbriši