torek, 3. februar 2009

Prvi mora biti

Za začetek zakaj blog ... hmm. Malo zato ker sem otročja in bi jaz tudi svojega, malo pa zato ker dnevnik pišem že od nekdaj, pa naj bo še en tak javen :). Nekaj je tudi na tem, da se v mojem življenju obrača nov list in naj bo še blog en nov začetek, ko jih je sedaj že toliko.
»It's not the end of the world« pa zato ker se mi velikokrat zdi da je in ne dolgo nazaj me je nekdo zopet spomnil da še ni konec sveta. Moj mali svet je svet velikih katastrof, ki jih seveda večina ne vidi pa tudi ne razume :).
Nejasnosti smo upam da razčistili...
Kaj se bo dalo prebrati tukaj, se najbrž sprašujete. Nekaj o mojih dveh zvereh, pa o tem kako koga ne razumem, pa kako kdo mene ne razume, pa zakaj so ljudje tudi slabi, mogoče pa kdaj še malo moje lastne zgodovine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar