torek, 23. junij 2009

Upanje ostaja ... :)

Upam, da je moje obdobje jamranja in samopomilovanja minilo za nekaj časa.
Upam, da se bodo vremena kranjcem zjasnila ;)
Upam, da se me smola z vremenom ne misli držati celo poletje.
Upam, da sem kvoto neumnosti, ki jih naj bi v tem življenju naredila, izpolnila.

Bil je turoben dan, za spremembo se moje razpoloženje ni ravno skladalo z njim :).
Misli pa mi uhajajo na dopust...

3 komentarji:

  1. ...da se ti upanja uresničijo. Čeprav tisto 4. upanje je mal iluzorično :) Ampak veš kako pravi Einstein: “Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” Tako se lahko šteješ za inovatorja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mateja, ti si daješ čisto premalo, da si tako nezadovoljna...pa tako malo je res potrebno, da smo srečni ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. u...kjera misel...jo moram kuj objavit na moj blog ;)

    OdgovoriIzbriši