četrtek, 4. junij 2009

Sve je lako kad si mlad

Sem lahko še naslednjih 15 let stara 22? Prosim?

A da ne gre. Hmm ...

Narobe svet, al narobe jaz, sej ne vem. Kot osnovnošolka sem se počutila staro, zrelejšo, mnogo zrelejšo kot so leta kazala. Sedaj ko sem blizu tem letom se počutim mnogo mlajšo, nezrelo, nedoraslo. Kje in zakaj se je to zgodilo najbrž nikoli ne bom izvedela.

Že takrat sem globoko v sebi čutila globalno bolečino sveta, še danes jo, edino žalostno je, da tako takrat, kot tudi danes, zelo slabo začutim lokalno bolečino posameznika, predvsem sem popolnoma nedojemljiva za bolečino sočloveka, ki jo povzročim sama. Ne mislite da nočem vedeti, daleč od tega, samo tako zelo sem prepričana da moram povedati točno tako in takoj, da popolnoma pozabim na to možnost. Res nikogar nisem hotela prizadeti s svojim besedami in dejanji, pa mi je to vseeno zelo velikokrat uspelo. Žalostno je le to da se tega zavem, ko je že zdavnaj vse mimo.

Težko je shajati z umom, ki je "naivn k sobarca". Izhajaš iz svoje lastne neposrednosti in pričakuješ da vsi tako reagirajo.

1 komentar:

  1. Tega pa moram prav pokomentirat...ja res...včasih bi se res lahko vgriznila v jezik ...še predobro se spomnem začetek moje "reševalske" kariere in tekme v avstriji in tvojega strupenega jezika ;)...pa sem našla protistrup in sedaj te imam rada...moja zelena kača ;)

    OdgovoriIzbriši