sobota, 6. junij 2009

Koncert

Ne pomnim, da bi sploh kdaj bila na koncertu, ki me je zanimal in sem si ga res želela slišati, s tako malo energije. Tako utrujena, tako prazna sama v sebi. Koncert sam je bil dober, za moj okus vokal pretih in kitare malček preglasne. Videla sem kar sem želela videti in slišala skorajda vse kar sem želela slišati. Čuden mi je le občutek praznine skoraj ves koncert. Malo v hecu malo zares sem rekla na koncu, če bi trajal še kake dve uri bi nabrala ravno dovolj energije da bi lahko uživala in bila bi fizično že tako utrujena da bi na to pozabila :).
Pesmi pa tako prikličejo spomine iz davne preteklosti, neke začetke, tudi kake konce. Pravljica za lahko noč je pripovedovala o povezovanju življenjskih obdobjih in glasbi. Prepletajo se ves čas :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar