nedelja, 3. maj 2009

Zapisek

Huh, daljši dnevi očitno slabo vplivajo na preživetje bloga ..., pa praznični vikendi tudi.
Zadnje čase veliko razmišljam, ti pomladni dnevi mi vsako leto prinesejo obdobje filozofskega poglabljanja bi se lahko reklo. Kaj je prav in kaj narobe? Se mi zdi da včasih reči hvala ali pa oprosti naredi več škode kot koristi. Res bi se rada zahvalila in tudi opravičila, pa se mi zdi da bom s tem posegala predaleč. Pa vendarle probat takole najbrž ni greh.
Hvala za družbo, lepe trenutke, vero vame, skrb, nauke, še marsikaj bi lahko naštela. Pa oprosti, ker nisem znala tiho ostati, te sprejeti takega kot si, ker prehitro popizdim, ker povem direkt in s tem prizadenem, pa najbrž bi tudi tu še lahko naštevala.
Prav vsem oprosti in hvala.

Za mano je vikend poln smeha in prijetnega čveka. Dobra družba, delo s psi in prijetno poplezavanje v plezališčih (nisem vpenjala nad glavo, sem pa zlezla letos prvo 5a, wiii). Pasalo je! Kačja družba je tako ali tako najboljša, modrosti naše matere pa seveda neprecenljive. MK hvala za gostoljubje!
Spoznala sem malo She, ki je poleg tega da je mali cukr, tudi spretna in neustrašna kot se za bodočo reševalno psičko spodobi, pa pametna tudi, saj je vendar kačji pes ;).

1 komentar:

  1. Gostoljublje bi bilo če si se mi prej najavila!
    Pol so pa slabi občutki, pa misli v glavi so zbegane, ker ne moreš biti povsod na enkrat.
    p.s. vinar obljublja da se vam bo obdolžil, ker je zbolel!

    OdgovoriIzbriši