četrtek, 19. marec 2009

Pridem

Našla sem, tisti košček v mojem srcu, kjer imam spravljeno veselje do dela s psi. Vsak dan znova sem ga bolje čutila. Tako zadovoljna sama s seboj in s svojim delom s psi že dolgo nisem bila :). Prav vse kar sem si želela na teh lavinah narediti mi je lepo uspelo. Mali pes je osvojil kar nekaj novih veščin, veliki pa se lepo zabaval. Dogodki pred odhodom so se nizali in lepo seštevali v eno zadovoljivo celoto. Odhod v trojki s kombijem se je izkazal za odlično idejo, skupna skrb za pse pa je vsaj v meni zbujala spomine na cirkus :), odpiranje petih boksev in sprehajanje petih pasjih dam že meji na cirkus. Skratka delo na plazu odlično, razpoloženje v sobi odlično, skupno zadovoljstvo udeležencev veliko, krst je uspel, žurka še bolj :), organizacijsko smo speljali vsaj zelo dobro, še vreme smo naročili pravo. Doživela sem enega lepših lavinskih tečajev. Hvala vsem udeleženim :).
Ena črna pika gre moji glavi, res ne morem iz svoje stare premajhne kože? Nekoč bo prišel trenutek, ko se bom naučila kako NE popizdit, al pa vsaj kako tega ne pokazat :P. Sem kar sem? Najbrž bi bil čas da se s tem sprijaznim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar